Ben şehirde doğurdum yine dogurucam ocakta Allah kısmet ederse ben çok memnundum çok ilgililerdi inşallah diğeri de öyle olur 🤲 rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın bu arada ben sezeyenim . Kız kardeşim de 10 ay once normal doğum yaptı ve onada çok ilgililerdi çok memnun kaldı .