Iremkoko Anneadayiii__ bende suan largopen kullanıyorum cuma günüde planlı sezeryanım var 3 4 gündür kullanıyorum sizce geçer mi gribim 😵💫
Anneadayiii__ Iremkoko benim 3 günde hafiflemişti ağrılarım zaten ilacın hepsini içmedim bıraktım ama iyileştimm inşallah sizde iyileşirsiniz
Iremkoko Anneadayiii__ hiç düzelmedim ya kanımda da enfeksiyon varmış inşallah düzelirim yoksa normal doğurucam galiba 😩😩