sweethome1000 3 ayrı doktorla görüstüm. Kürtaj olduktan sonra. Hepsi rahmime ultrasonla baktıktan sonrz kürtajdan sonra rahmimin cok güzel temiz durdugunu, cocuk düsünüyorsam ve psikolojim hazırsa beklememi söyledi2 ay iyileşme süreci yeterli dendi. 2 adet gördüm su anda 5+6dayım hamileyim, çarsamba günü doktora gideceğim inşallah
Benim tavsiyem rahminizde herhangi bi problem yoksa 2ay yeterli. Tabi hazır hissediyorsanız birde