Kalbi durdugu icin kürtaj oldum,2 kez regl olduktan sonra bu ay hamile oldugumu öğrendim. İlkinde hamile kalmam uzun sürmüştü o yüzden hemen olmayacagını düsünmüştüm. Korunmuyordum.
Doktora öylesine bi kontrole gitmiştim 2 hafta önce. Tekrar hamile kalmakta bi sorun var mı, septum gibi bi problem var mı diye sormak icin, cünkü septum görüldü seklinde bi yazı görmüştüm kendi kürtaj kagıdımda. Problemli bi septum olmadıgını, şu anda hamile kalmaya rahmimin cok hazır oldugunu, hatta kaliteli yumurtalar gördüğünü söyledi. Önümüzdeki aylarda gebelik takibi icin gelirsin muhtemelen diyerek icimi rahatlatmıştı, hamileymişim gercekten yeni döllenme oluyormuş o günlerde 🤗 rabbim isteyen herkese nasip etsin.
İlki düsük oldugu icin korkuyorum ama bu sefer bebeğim beni bırakmayacak buna inanıyorum.
Haftası 8 civarında olan düsüklerde cok beklemeden tekrar hamile kalın diyor doktorlar. Sehir hastanesindeki bi kac doktordan, özel bi doktordan aynı seyleri duydum
Sizin düsüğünüz kacıncı haftada oldu