Yasemin_bilgili 38+4’üm perşembe sabahı sezaryenim var fakat perşembeyi beklemeyecek gibi bebeğim sancılarım çoğaldı bebek çok aşağıda bugün giren sancılarım daha şiddetli soğuk soğuk terletiyor sıklaşırsa gideceğim hastaneye doktorum bile perşembeyi beklemeyebilir gözüyle bakıyor hayırlısı inş hepimiz sağ salim kavuşalım bebeklerimize