Esomete 38+1 den selam. Sanki zaman geçmiyor artık hiç belirti yok. Sadece azcık karnımın indiğini hissediyorum. Birde arada belim ağrıyor o kadar.
Avril Yasemin_bilgili 38 hafta benim de bugün doktordan geldim bebeğim hala kanalda değil karnım da inmedi 😁 Neyse ki cuma sezaryan var normali beklesem 40 haftayı geçecekti sanırım gelmesi bilemiyorum 37 haftadan sonra bebeği taşımak da çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun
Srnrcvs Yasemin_bilgili bnımde 1. Cm bugun alttan baktı ve yatıs verdı trdbır amaclı yarına kadar nstde sancılarım cıktı sıze ne dedıler
efkyn_ Yasemin_bilgili 39 olduk ama bizde de değişen bir şey yok. hastanede sancım çıkmıştı yatıracaklardı sonra evde sancımı çekip gideyim dedim şimdi de ses seda yok. pazartesiye kadar normal doğum için süre verdi kafası 2 hafta önden gidiyor diye. süreci hızlandırmaya çalışıyorum ama nafile 😵💫🥹
efkyn_ Yasemin_bilgili yani şöyle ben normal olmasını istiyorum ama işte kafası önden gittiği için doktor da son pazartesiye kadar bekleyelim eğer istersen normal deneyelim ama olmazsa yani kafası sıkışır vs gibi bir şey olursa sezeryana dönelim dedi. ya da istersen direk sezeryan dedi . yani pazartesiye kadar doğdu doğdu 😵💫
efkyn_ Yasemin_bilgili 2 hafta önden ya da geriden gitmesi sorun değil bildiğim kadarıyla. bende son haftada olduğum için risk olarak görüyor ama inşallah bir an önce kendisi gelmek ister de mecbur kalmam sezeryana
GlstnMrt Yasemin_bilgili bende 38+3 haftalık hamileyim bende sancı var ama doğuracak gibi de değil çok sıkıldım bı an önce kavuşmak istiyorum artık