aslanprenses_ sağ ol teşekkür ederim 🙏 benim sorunum kabızlık 28. Haftadan beri şişkinlik kabızlık yaşıyorum yaşam kalitem düştü resmen. Her yolu denedim bende baska bi sorun var sanırım.Karnım aşırı gergin ilk hamileliğim yürümemi bile engelliyor karnımın gerginliği. Çok rahatsız edici oluyor bir de kabızlık yüzünden yiyemedigim için kilo da almadım karın çevrem hic genislemedi bebek resmen yırtıyor içimi genisletmek için. Sağ olsun bi de hareketli bi bebek sürekli dönüyor canımı cok yakıyor geceleri desen uyku yok çalışıyordum izne ayrilcam dayanamıyorum halsizlik de hep var zaten. Vitamin demir ne varsa bıraktım onlar daha cok kabızlık yapıyor diye gercekten bu hamilelik bitsin istiyorum artık bebeğim karnımda değil sağlıkla yanımda olsun baska da bi sey istemiyorum. Yoruldum. Hamileligin su ana kadar guzel geçtiyse şanslısın ben de cok isterdim tadını çıkarmayı. Yuzmus yuzmus kuyruğuna gelmissin belki 38 de gelir kızçen belli olmuyor bazen. Gönlüne gore versin Allah.