Zeynep_aka02 yok canım kilosu gayet iyi. Benim doktorum gayet güzel dedi. Bazı doktorları da anlamıyorum idare eder ne demek. Ya iyidir ya kötüdür iyiyse iyi der kötüyse beslenme hakkında bilgilendirir. Et süt yumurta sebze yemeği kuru yemiş meyve yiyorsan senin yapabileceğin başka bir sey yok. Bazı bebekler minyon olur bazıları iri , biraz da genetik olabiliyor bu durumlar. İnşallah her sey yolunda ilerler ve sağlıkla kucagimiza alırız 🙏