Aylarca kullandım hepsini hem pcos hem şeker var çatlatma iğneleri klomen femara şu forumlarda ömür çürüttüm olmayacak diye düşündüm hep ne ilaçlar ne emekler bu süreçte ama hayıt macunları kullandım yumurta kalitemi arttırdı kesinlikle öneririm ama ben yinede hamile kalamadım sonra vazgeçtim nasip dedim bıraktım birkaç ay kurslara yazıldım başka yol çizdim sonra bir baktım hamileyim şuan daha çok yeni inşallah sağlıkla gelir ama ümidinizi yitirmeyin stresi bırakınca vazgeçince oluyor yumurtlama bile takip etmiyordum . Ama hastaydım ciğerlerimden bir ay boyunca hep kestane balı yedim sabah akşam belki onun faydası olmuştur ama nasipten öte köy yok Allah’a güvenin çok dua edin . Umut olur diye yazmak istedim Pcos iseniz korkmayın infertilite değilsiniz sadece stresss yapıyorsunuz İnşallah Rabbim en hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin 🙏