oylesinebiri0 deniizz_ çok teşekkür ederim 1 yıldan fazladır istiyordum olmuyordu bu ay doktora gittim yumurtalık takibi yaptık klomen verdi kullandım
deniizz_ oylesinebiri0 yaa bizde 1bucuk senedir istiyoruz olmuyor bi kimyasal gebelik yaşadım bu ay bende klomene başladım size çatlatma iğnesi yapıldı mı
KuzeyinAnnesi10 oylesinebiri0 yerim seni ya maşallah ❤️ rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🥰
oylesinebiri0 Elffth_2017 yani doktor bir şey demedi kanda öğrendim son adet tarihinin ilk gününe göre 4+4 oluyor sanırım 15 eylül son adet tarihi ama bebeğim tahmini 20 günlük anca var
YigitPoyrazMomm oylesinebiri0 ya canım benim bende 1 yıldır hep bekledim ansız mucizem gerçekleşti demek nasibinde varmış minikler adet ağrısı çektim hiç ihtimal vermedim sonra öğrendim bebismis😍❤ sende iyiki varsın canım benim mutluluğunuz daim olsun💝🙏
oylesinebiri0 YigitPoyrazMomm bende de öyle kan verdikten sonra ağrım oldu ağladım bile dedim adet olucam olmadım sonra öğrendim ☺️😀😀🌸