ysysys Ankara’da takipli gebeler hangi hastane ya da doktora gidiyorsunuz? Önerileriniz var mı? Bir de Memorial’de takipli olan ya da yakında orda doğum yapan var mı? Önerir misiniz?
tugcesakzci ysysys Sincan Lokman Hekim Özgül Özgan Çelikel takipliyim. Doğum paketim var. Ben hastane ve doktorumdan memnunum.
Busragokhan0911 ysysys bende memoriale gidecektim ama paket uygulaması çok saçma. Gebelik takip paketi var toplam 25 bin. Doğum güncel fiyattan şuan sadece doğum 20-25 bin. Halbuki tüm hastaneler paketin içinde doğumu da ekliyorlar.
Minikperi ysysys keşke nerde oturduğunuzu da yazsanız en azından şehrin size göre taa öteki ucundan bir yer tavsiye etmeyiz.
Paris2019 20 gün önce memorialde sezaryen oldum. Doktorum dışarıdandı. Hastane ekibi genel olarak ilgililerdi. Ertesi gün çıkış yaptım zaten. Merak ettiklerinizi elimden geldiğince yanitlayabilirim
serensen96 Paris2019 Merhaba, benimde dış doktor memorialda doğum yapacağım sezeryanda 2 gün mü kalınıyor acaba
Cansuu55 sesilay bende çukurmabar koruya gidiyorum aynı hastanede 4 defa doktor değiştirdim Sveta hocadan asla memnun değildim bir ağrım oluyordu telefona 5 gün sonra geri dönüyordu veya dönmüyordu şuan Ayşegül Alkılıç ile takipliyim kendisinden çok memnunuz gece yarısı mesaj atsan bile cevap verir o sakinleştirir kaygılı bir insanım ben her soruma açıklayıcı bir şekilde anlatır bir araştır istersen , erkek için de doçent Dr Özgür kan hoca var onu da öneriyorum
sesilay Cansuu55 allah allah hiç böyle bir deneyim yaşamadım. Sadece bir defa kan sonucumdan endişem oldu pazar günü gece 11 de yazdım 1 dakika sonra cevap verdi. Ertesi gün de aradı. Koruda elif hocaya da gittiniz mi peki ona da iyi diyorlar. Ben ilknur hocaya gitmiştim ilk başta ve hiç memnun kalmadım sveta hocaya geçtim.
Odininmamisi Cansuu55 bende Özgür Kan’a gitmek istiyorum Yeşim Gürel ile onun arasında kalmıştım Özgür Kan sanırım daha ağır bastı
Cigdemtstn Bb Clinic doc Dr. Bora Coşkun o kadar ilgili bilgili bi doktordur ki gidip memnun kalmayan görmedim. 1 dış gebelik geçirdim mecburiyetten koru hastanesinde takıplıydım hayatımın en kötü deneyimiydi. O süreçte Bora hocayla devam ettik. Kadın psikolojisinden bu kadar anlayan bi doktor görmedim. Şiddetle tavsiye ediyorum 🙂
Cansuu55 sesilay Elif hocayı da çok duydum baya seviliyor koruda ama ben Ayşegül hocaya geçtikten sonra duydum