Kızlar sanırım ben doğuramayacağım 40+6 yız bugün nişanım geldi hastaneye gittik doktor 0 açıklık dedi. Cumartesi gününe kadar bekleyeceğiz ama açılmam olacağını hiç sanmıyorum ilk gebeliğim şimdiye kadar ilerleme olmadıysa şimdide olmaz diye düşünmeye başladım. Bide bu sıfır açıklıkla cumartesi suni sancı verseler bi ilerleme olur mu ondan da şüpheliyim. Sizce açıklık olur mu olmazsa sezeryan isteyeceğim sanırım😢artık çok yoruldum