19.09.2023de dünyaya geldi benim minik Atlas’m.Sezaryen korkusu olanlar lütfen korkmayın artık mecbur kalınca tabi olacaksınız.Anlatıldığı gibi yatağa bağlı birine bağlı olmuyorsunuz merak etmeyin.İlkine göre zordu evet biliyordum ama hastane ve doktor önemi de var.O kadar ilgili güzel ve rahatlatıcıydı hemşireler ağlaya ağlaya girdiğim o doğumdan kafam çok güzel ya diyip gülerek çıktım 🙂Spinal oldum gerçekten tavsiye ederim 2.spinalim kendim tercih ettim doktorumda diğerlerini tavsiye etmedi zaten.Demem o ki korkmayın bebeğinizi sevgiyle kucağınıza aldığınızda herşey bitiyor.8.20de girdim 8.32de bebeğimi kucağıma verdiler 🥹9da da orandaydım.Sadece sonrasında dikiş ağrınız oluyor yatıp kalkarken hissediyorsunuz bunu.3günde toparlandım 2cocugumla da ilgilendim çok şükür..Herşey güzel olacak sağlık ve sevgiyle kucağınıza alın bebeklerinizi🌺Süt konusunda da ilk gün gelmedi evet süt artırıcılar içtim gün boyu emzirmeyi de denedim ertesi gün fazlasıyla sütüm geldi.İlk oğlumda ilk gün geldi sütüm onu da problem etmeyin sakın herkesin farklı bir bünyesi var.Çiçek gibi güzel doğumunuz bol bol sütünüz olsun 😊🫶🏻