Merve775 ben de 31+4 oldum. En başımdan beri akıntı problemim var hatta fitil de kullandım daha önce. Ama geçse bile yeniden başlıyor. Genelde akıntım beyaz renkli ve kokusuz doktor da bu yüzden korkulacak bir şey olmadığını söyledi. Ama böyle cumartesiden beri sizin gibi akıntımın etrafında hafif bir ıslaklık var. Cuma günü kontrolüm var bakalım 😔