1momy 24.haftamdayım ara ara bazen iç çamaşırımda ıslaklık görüyorum bazen yoğun oluyor ama koku vs bir şey yok internette hep amniyon sıvı sızıntısı olabilir diyen var aranızda böyle bişey yaşayan var mı
11-02- 1momy bende 24 deyim dün aynı şeyi yaşadım ama hareketleri gayet normaldi suyuda gayet iyi merak etme geliyor bazen öyle akıntılar
aysenur30a 1momy bende yarın 36. Hafta oluyorum . Akıntı çok arttı ama arada çok açık krem rengi bi anda su gibi sıvı geliyor. O suyu mu acaba 🤷🏼♀️ doktora yazdım dönüş bekliyorum
Julides Bende de oluyor o haftalarda da oluyordu dönem dönem artıp azalabiliyor akıntı. Doktorum normal olduğunu söyledi ama ben de hep bebeğimin hareketlerini takip ederek rahatlıyorum hareketliyse problem yok
gizem050601 1momy Ben bunları kullanmadan önce nadiren yaşıyordum doktorum normal şuan için her şey dedi sonra fitil progestan kullanınca daha da arttı tekrar sorduğumda bunların olabileceğini söyledi sizde gönlünüzü ferah tutun 🤗
surfermom 1momy bugünlerde bende de ıslaklık arttı, cuma kontrolüm var ama endişe ettim. Umarım normaldir her şey 🙏🏻
Merve775 1momy benimde akıntımla beraber iç çamaşırımda ıslaklık oluyordu doktoruma kontrole gittiğimde de bebeğimin sıvısının azaldıgını sınırda oldugunu söyledi
Merve775 1momy hayır yogun bi ıslaklık değil akıntı oluyor ya onun çevresini ıslatıyordu oda bebeğin sıvısı oldugunu söyledi doktorumuz
surfermom Merve775 acaba doktor neden olabileceği ile ilgili bir şey söyledi mi? Bir de ne tavsiye etti acaba?
1momy Merve775 Merve775 çok geçmiş olsun allah sağlıkla kucağınıza , kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bende haftaya anlıycam 🤍🫶🏼
Merve775 surfermom neden oldugunu hiç bir doktor cevap veremiyor beni alttan muayne ederek testte yaptılar gelen bi sıvı test edilmedi ama bebeğin sıvısı sınırda bol bol su içmem gerektiğini havuç suyu içiyorum artı olarakda dinleniyorum