Zehraalii iyiim canım sen nasılsın 🥰yok daha gitmedim maalesef devlete gidiyorum keseyi görene kadar o yüzden hiç randevu bulamıyorum şehir Hastanesinden 6 kasima zar zor buldum randevu kese göründuktrn sonra özele gidecem böyle olmuyor asla hiç bı şekilde randevu bulamıyorum doğru düzgün ve çok ikgisizler ne yazikki