happyvera sevgdemr5 belli değil baş geliş olduğu için normal doğum bekleniyor fakat sezaryen istiyorum çok korkuyorum🥹
sevgdemr5 happyvera isteğe bağlı sezeryan da yapıyorlar kuzum hiç strese girme, kendini nasıl rahat hissedeceksen ❤️
Betustrkmn sevgdemr5 buradanda görüyorum ki 38. Haftada bile dönen var. Doğuma kadar dönme ihtimali oluyormuş. Doktorum yürüyüş yap dedi. Bekleyeceğiz bakalım son ana kadar