sevgdemr5 Kızlar 33. Haftamdayım. Bebeğim şu anda makat gelişli. Yatınca sanki ciğerlerim batıyor resmen göğüs kafesim ağrıyor gibi hissediyorum nefes alamıyorum, bebeğin pozisyonuna bağlı olabilir mi? Ne yapabilirim bu durumda
BirVeraAnnesi35 sevgdemr5 pozisyonun değilde bebeğin büyümesiyle alakalı bence çünkü benimki doğum pozisyonu aldı baş aşağı duruyor ama bendede var nefes darlığı baya büyüdüler artık
happyvera sevgdemr5 benim 33.hafta aynı durumdayım ve baş geliş 29dan beri pozisyon değil de bebeğin büyümesiylw alakalı gibi 🥺 uyku yok öyle artık uyumayı özledim 😭
Ebrugrgn sevgdemr5 bence pozisyonu ile alakalı değil benimki baş geliş ama yine de aldığım nefes yetmiyor daralıyorum nefes alamıyorum cümlesini çok kuruyorum
sevgdemr5 happyvera 3 gün sonra kontrolümüz var bebiş dönmediyse doktorum zorunlu sezeryan girecek sanırım ki dönmedi hissediyorum 🥰 bende sezeryan istiyordum ❤️ sizin belli mi, sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
annesi53 sevgdemr5 benimde baş aşağı bebek aşırı baskı yapıyor bacak aramda bile ağrı var yürüyemiyorum 34 haftalığız
happyvera sevgdemr5 belli değil baş geliş olduğu için normal doğum bekleniyor fakat sezaryen istiyorum çok korkuyorum🥹
Betustrkmn sevgdemr5 tamda o yüzden canım. Bebeğin kafası midemize göğüs kafesimize baskı yapıyor bende de aynı sorun var 35+3 haftalığım dün kontrolüm vardı hala dönmemiş bebeğim ters duruyor.
sevgdemr5 Betustrkmn canım doktor ne diyor peki? Nasıl bir yol izleyecek döner diyor mu :( 20. Haftadan beri ters benimki de. Doktor en son kontrolde son haftalarında olsaydın seni şu an sezeryana almıştım dedi..
Fatma_21_03 sevgdemr5 şuan 38+1 im sol kaburgamı hissetmiyorum artık o kadar şiddetli ağırıyor bebek baş aşağı olduğu için yeri de dar ayağını oraya koymuş biran önce doğsa da rahatlasam diyorum
Betustrkmn sevgdemr5 buradanda görüyorum ki 38. Haftada bile dönen var. Doğuma kadar dönme ihtimali oluyormuş. Doktorum yürüyüş yap dedi. Bekleyeceğiz bakalım son ana kadar