Eses25 eğer ki testte yumurtlama ve çatlamayı gorduyseniz gerisi sizin insafıyetinize kalmış demektir ben testte gördüm ve doktorum o hafta gün aşırı ilişki dedi ( tabi ben riske gırmek istemedım o testte gördüğüm gunlerı degerlendırdım) doktora gıttıgımde yumurtlama olmuştu doktor gerısı keyfinıze bağlı dedi. Görev gibi ilişki yaşamak çok sıkıcı o 20 günü çocuk için yaşadık resmen hasta olsakda mecburıyetten oldu egerkı catlama ve yumurtlama gorduysenız daha keyfınıze göre yaşayın bence