Benim 18 eylül sat ama yumurtlaama 6 ekim. Normalde adetim de çok şaşmaz 18inde olacam gibi hesapladım ama her zaman yumurtlamadan 14 gün sonra mı adet olunur yoksa değişir mi eğetr öyleyse 20 sinde olmam gerekir de. Bide 3 gündür falan sürekli böyle adet olacakmışım gibi bi akıntı geliyo bi ıslaklık hissediyorum ama çamaşırıma bile geçmiyo siliyorum var. Ha oldum ha olcam diyorum olamadm bekliyorum onun dışında da başka hiç bir belirti yok. Sizler de var mı acaba belirti bide 18 ini bekliyorum bakalım test için olmazsa 20 sinde adet olurum heralde