Melike658 Anneolacak canım İnan hamileliğimin başından beri bir çok doktor değiştirdim ama Ferhat beyden çok memnun kaldım pişman olmazsınız gidin bence
Anneolacak Melike658 akdeniz kart olayini kullaniyo musunuz ? O zaman ucrette degisim oluyo mu ? Bi de renkli ultrason fotografi veriyo mu ferhat bey?
Anneolacak Melike658 bir de ikili test iyi cikarsa uclu ve dortlu falan istiyo mu ? Ben yaptirmak istemiyorum da
Mrveglsn Limasz balla benm arkadaşm o doktorun yanlış teşhis hemde geç teşhis ve ameliyattan ötrü bebeğini kaybetti sonrada yine olur üzülmeyn deyip geçti
Anneolacak Limasz cok daha iyi doktorlar var nursel arslanhan sevgi demir gokmen sukgen bayram bukan gibi.
Roseyaman Kesinlikle Gökmen Sukgen.muzaffer Şengül ilk doğumumu yaptırmıştı daha sonra 3 düşük yaptım 4. Bebeğim karnımda öldü kontrolümü muzaffer bey yapıyordu ve bana acımasızca duygusuzca bebek ölmüş tarın gel kürtaj dedi ve ücretinde söyledi böyle birşey bukadar basit söylemesi beni çılgına çevirdi.ogünden sonra Gökmen beye gittim kontrolleri yaptı ve düşüklerin sebebini buldu şuan 22 haftalık hamileyim
Melike658 Roseyaman aynen Gökmen hoca süper bir doktor ilk sıralar benim takibimi o yaptı ama ayrı klinik açınca para konusunda bana fazla geldi ondan dolayı bırakmıştım ama kesinlikle o da çok iyi bir doktor
Melike658 Anneolacak hayır canım o kartı yılbaşından sonra çıkarmayı düşünüyorum zaten doğumum yılbaşından sonra
GldenRzgarAkta Anneolacak nasıl çıkarılıyo bu kart bende öZel adana da muzaffer beye gidiyorum ve ne işe yarıyo bilgi verebilirmisin ssk falan sağlık güvencem de yok
Roseyaman Melike658 bence özel hastanelerle takın muayene ücreti çok fazla değil birde hastanelerin kontrol süresi 10 gün Gökmen beyde 15 gün
Firuze0101 Ben ilk doğumumu Başkentte yaptım Gonca Çoban a gidiyordum normal doğumda başkentte kim nöbetçiyse o giriyormuş malesef kendi doktorum girmedi şimdi yine hamileyim ve bu sefer Güzelyalı hastanesine gidiyorum doktorum Yasemin hanım çok memnunum ve kendi doktorum girecekmiş doğumuma