Mehtapp06 8 haftalığım telefon numarasını ilk kontrole gittiğimde verdi zaten arkadaşımda onda doğum yaptı gece 3 te oldu kendisi gelip yaptırdı doğumu gece nöbetçi doğum doktoru oluyor ama kendi doktorun geliyor doğuma. 5200 dediler peşin olursa 4900 arkadaşım çok memnun kaldı ilgisinden bende şimdilik gayet memnunum. Bi hemşire olarak doktorlardan yana çok şey gördüğümden kendi doktorumu seçerken epey bi zorlandım. Umarım bahar hanım konusundada yanılmam ilerde.