[silindi] hayır daha biz de başında olduğumuz için hani görmek istemedim ki öyle bir hakkım olur mu her isteyen girse hijyen açısından olumsuz olur sanırım ama genel olarak hani hastane personeli lavabolar cafeterya ilgili temiz acilden de gittik yine tesadüf doktorumuz vardı o zamanda çok ilgiliydi hem doktor hem personeller