Ask-bebegim merbay5 e bebekten sadece az alisveris yapmışımdir 3 bin kadar ama genel olarak civil ve trendyoldan baya alışveriş yapmıştım. E bebek 2 katı yazık bence
tugcesakzci merbay5 zıbın vs alacaksanız hm ye bakın bence orada 3 al 2 öde var bana zıbınlar 90 tlye geldi hemde organik pamuk e bebekten daha kaliteli kıyafetleri, onun dışında civil dah uygun e bebekten ordan toplu yapsan daha az ödersin
Annesii23 merbay5 e bebekten alışveriş yapacaksanız bile mağazasından yapmayın internet sitesinden veya Hepsiburada üzerinden alın çünkü mağazayla arada çok büyük fiyat farkı var . Benim 200 e aldığım takım mağaza da 350 liraydı
Pinar61 merbay5 2 ay önce doğum yaptım benim şansım var eşimin iş arkadaşinin nişanlısi çalışıyor bana ayarladı Allah razı olsun 50₺ mont 20₺ tulumlar 10₺ zibinlar aldım.Baya uygun a geldi toplam 1600 gitti gene Alicam mevsimlik 2 yasa kadar kıyafet aldim
D-tomrs Lc vaikikide kuponla uyguna geliyor ürünler evet biraz takip etmek gerekiyor ama aceleniz yoksa degerlendirebilirsiniz alt üst takım 120 civarında aldım hep takip ederseniz uygun urunler bulabilirsiniz çark veya kuponla
Siinemss merbay5 29 haftalıkken yaptık araba kıyafet her şeyi aldık şuan 32+3 üm 17.500 tutmuştu ayrıyetten kendim de yaptım onlarda 4 bine yakın tuttu :/
Kiwitoveannesi merbay5 valla canım e bebek waikiki aynı fiyatlı evde günlük kıyafetlerini e bebekten aldım 80 tlye sewetler oluyor ya renk renk onlardan aldım bide onların altları oluyor onları aldım 1 500 tlmi tutmuştu yanlış hatırlamıyorsam bi kaç bisey daha almıştım geri kalanları waikikid3n aldım 2 800 TL tuttu
Alexab merbay5 aceleniz yoksa indirimi bekleyin herşey yarı fiyatına düşüyor. Sadece kıyafet ¾ bin tutabilir. 6 aya kadar.
kvsr22 merbay5 Hastane çıkışları trendyolda daha uygun.İnternet alışverişi yapıyorsanız ,indirimleri takip edin,lcw nin internet sitesine bakın.Geçen indirimde 120 TL ye örgü şahane battaniye aldım mesela.
tugcesakzci gokcen3232 sitede değil mağazadan almanız lazım hm member oluyorsunuz öyle alabiliyorsunuz