merbay5 E bebekten toplu alışveriş yapmayı düşünüyorum kıyafet için tahmini ne kadar tutar fiyat olarak bu şekilde alışveriş yapan var mı
Hirali merbay5 2 3 bin tutar bence ben bebek arabasi besik falanda aldigim icin benimki fazla tutmustu
Annesiiiii_ merbay5 Geçen ay bende ordan alışveriş yapmıştım. Küvet seti, ana kucağı, kıyafet, kundak, hastane çıkışı, kıyafet, biberon, ağız mendili felan 6000 tuttu. Ama toplu alışverişte bi indirim felan yapmıyorlar insan bi ufak hediye felan verir 🙄
Feyzanr41 merbay5 hayır bebek arabası besık harc puset bez ıslak mendıl dus ıhtıyacları kıyafet emzık bıberon gıbı buyuk seyler harıc
Minigiim-vebenn52 E bebek genele göre pahalı bu arada ben buradaki mini mağazasına gittim ama fiyatları tuzlu geldi bana
gzdehlal-36 merbay5 ben bugün 5li hastane çıkışı 6 zıbın 1 tulum 1 nohut battaniye 1 penye pattaniye 1 müslin battaniye bir havlu aldım 1400 küsür tuttu
Sevdeeez Ay 3 4 parça alınca zaten 2 bin tutuyor toplu alışveriş de minimum herşeyi alcaksan kıyafet bebek arabası beşik bez biberon falan toplu alırsanız bence en az 30 bin gider ama neden tek mağazadan alıyorsunuz ki bende h&m zıbınları muhteşem zara baby de çok güzel lcw da keza aynı b&g de oralarada kıyafet için bakın derim. Hatta b&g indirim döneminde lcw fiyatına bile düşüyor
merbay5 Sevdeeez bulunduğum ilçede alışveriş yapabilceğimiz bir yer yok ankaraya yakınız oradan alacağız e bebek mantıklı gelmişti ama dediğiniz gibi mağazalardan almakta mantıklı avm ye gidip öyle yapabilirim
Hcr41 E bebek teki kıyafetleri pek beğenmedim. Instagram sayfalarınada güvenemiyorum ne yapıcam bilmiyorum.
Hemsirees55 merbay5 bebek arabası mama sandalyesi felan almadık ama sadece kıyafet banyo felan 25.000 tl
Ebus2045 merbay5 valla ben 3 hastane çıkışı,küvet filesi,tırnak torpusu,ana kucağı, ıvır zıvır almıştım 5 bini biraz geçmişti. İyiki giysi az almışım şuan 20 günlük hastane çıkışları küçük gelmeye başladı. Tavsiyem giysi çok almayın hemen küçülüyor yada yenidoğan ve 3-6 ay karışık alin
Sevdeeez merbay5 ankaraya geliyorsanız ankamallde çok fazla bebek mağazası var cepa kentpark da aynı şekilde buralardaki avmlere bakabilirsin
ElifKarata merbay5 ben kıyafetleri kucuk bebekgiyim dükkanlarından aldm mesela 5 li takim aldm 165 TL ebebkte 250-300 felan
B_eyaz merbay5 biz sadece 6 adet zıbın biberon ve 1 tane alt aldım 750 TL tuttu. Toplu alışveriş epey tutar ben her ay 2 3 parçaya sadece 700 TL veriyorum e bebek pahalı evet. Civil çok uygun oraya göre int sitesinde indirim oluyor hep
kulunkaysenur Ben kıyafetlerini hep civilden aldım. Pamuk olmasına dikkat ettim sadece. E bebek pahalı gelmişti. Islak mendil,pamuk,ateş ölçer gibi şeyleri trendyoldan takip et güzel indirime giriyor. Ben toplam 12 bine her şeyini aldım bez hariç. Ana kucağı dahil