Lavivana 3 ay kadar önce boş gebelik yaşadım. Bir anda hiçbir belirti yokken evde düşük yapmaya başladım. O kadar çok kanama oldu ki normal doğum kadar zorlu ve uzundu düşük süreci. Kurtuldum sandim. Kontrole doktora gittiğimde parça kaldığı söylendi. O kadar çok sıkıntı ağrı kanama çekmiştim ki daha ne olabilir diye düşünerek düşük hapı istedim kalan parçanın düşmesi için. Hem vajinadan hem ağızdan eş zamanlı verdi. Maalesef işe yaramadı. 2 gün sonra kontrole gittiğimde hiç düşmediği için yeniden aynı şekilde hem vajinal hem ağızdan bu ilaçtan verdi. Uyuşturucu almış gibi zangır zangır titreme ateş vb durum yapıyor ne yazikki ama kısa süreli oluyor. Bu sefer az da olsa düşürdüm ama sonraki kontrolde hala parça kaldığı söylenince artık kürtaja girmek zorunda kaldım. Yine ilaç almak istemedim. Bir hafta boyunca bedenen ve ruhen çok yorulmustum çünkü. Doktorum bile bunun 2 tanesi ile doğum başlatıyoruz sen 13 tane kullandın 2 gün ara ile toplam, inanamıyorum demişti. Hap da kişiye göre çare olmuyor bazen. Umarım sizde işe yarar kurtajsiz kurtulursunuz