Doktorum cytotec düşük hapı verdi. Akşam 2 ye kır ve vajinal uygula dedi. Uygulayanlar varsa yan etkisi vs var mı? Ağrısı kanaması nasıl oldu?
Yardımcı olur musunuz?
Çarşambaya kadar düşük yapmam lazım o ilaçla. Ağır bir ilaçmış. Kanamadan ve sancıdan korkmazsan endişelenmezsen vereyim dedi. Kürtaj önermedi hemen. Korkuyorum.