Esracigdem Allah aşkına şöyle aptal saptal yargılamayı kesin ya . Bu bir bağımlılık anlayabiliyor musun ?normal bir insanın sigara kokmak , kendine zarar vermek , bebeğine zarar vermek hoşuna gitmez zaten . Bağımlılık olduğu için insan pat diye bırakamıyor sizin gibi tipler de daha fazla strese sokmaya çalışıyor anca saçma sapan. Buraya yazma sebebim yardım almak ,tavsiye almak eğer bırakan varsa nasıl bıraktıklarını öğrenmek. Belki benim bilmediğim kolay bir yöntemi vardır yani o amaçla yazdım. Duyar kasma cümleleri duymak istesem sigara paketleri üzerindeki “sigara öldürür ” yazısını okuyup aaa ne kadar zararlıdır hemen bırakayım diye bırakırdım . İnsanların ne yaşadığını ne zorlukta yaşadığını bilmeden konuşmayın . Şu uzun cümleler için parmaklarınızı yormasanız da olurmuş yani .