Hazal2332 bende aşırı aşırı zor bıraktım ama bıraktım hamilelikte. İlk yarım içime çektim sonra iki çektim attım sonra 1 derken bi anda tamamen içmiyorum dedim asla içmedim, şöyle yapabilirsin süt yoğurt falan fazla tüketebilirsin, bol su içebilirsin, inşallah en kısa sürede bırakırsın biliyorum ne kadar zor olduğunu ama, içeride bebeğinin kaçacak Bi yeri yok böyle düşünürsen bırakıyorsun