Canangokdmr sor bı yine de ama yürüme konusunda zarar olcagini düşünmem fazla kosmadigin hızlı yurumedigin sürece benim şuan sağlıklı alabilmek için doğum zamanını geçti ama yine de bekliyorum doğarsa bebek sağlıkla inşallah zamanı fazla bekletmez de hayırlısıyla benim bebek doğar ilkinde dikkat etmek her zaman iyidir ilk 3 ay en az o da çünkü kendi çocuğuna insan bişey olsun istemicegi için düşündüğü için yolculuk falan da yasak riskli gebeliklerde benim başlarda öyle olduğu için ben yürüyüşe gittimde çok gitmedim fazla dışarıya bile cikasim gelmedi zaten ilk 3 ay falan gezsemde az geziyodum