emir_01 Ladyss merhabalar hayirli olsun cok sevindim seyy sizinde esinizin morfoloji soruunumu vardi yanlis hatirlamiosam bende 2 yila yakin olacak sizi hatirliyorum
Ladyss emir_01 evet öyleydi, sonra başka doktora gittik eşimin değerlerinin iyi olduğunu söyledi ve benim amh düşüklüğü varmış bu yüzden tüp bebek tedavisi ile oldu ☺️
emir_01 Ladyss cok sevindim adiniza cok.sordum k bakmayin esinizin degerleri nasil iyi cikti ne kullandi da morf degeri..iyi oldu.kaca cikti
Ladyss emir_01 hiçbir şey kullanmadı sayısı iyi olduğu için morfolojisinin sorun olmadığını söylediler
Ladyss E011023 yumurtaları geliştirmek için iğneler kullanıyorsun sonra yumurtalar toplanıyor dölleniyor, gün gün izleniyor. 5. Güne gelince donduruldu benimki. Sonra transfer hazırlığı başlıyor yine ilaçlar ve iğneler kullanıyorsun