Alynkm 35+5 de biziz oğlumla cumartesi çatı muayene var ona göre doğum şekli belirlenecek ama bende normal doğumdan çok tedirginim çok cesaretim yok açıkçası herkes için durum değiştiği için en hayırlısı neyse o olsun hakkımızda 😊