Minik-ve-annesi bizde kızımla 35+3üz kendi çantamı hazırladim kapattım kızımında herşeyi hazır sadece çantasına koyup kapatıcam benimde çarşamba günü kontrölum var tahliller yapılıp gün belirlicez bazen çatı ağrım oluyo lavabo ihtiyacim gelince 2 büklüm gidiyorum çok baskı uyguluyo aşağiya sanırım mesanemde yaşıyo ağırlaştıkça ev işi falan zor oluyo bide sürekli tuvalet ihtiyacım yüzünden hiç bi yere gidemiyorum hayırlı doğumlar nasip etsin allah inşallah kucağımıza alıp evimize dönmeyi nasip etsin