Edos1212 aynı duyguları yaşıyorum gunlerdir. Bende 15+4 oldum ama bulantılarım çoktan bitmişti bu aralar okadar normalimki sanki hiç içimde bebek filan yok gibi acaba diyorum bişey mi oldu sağ mı? Çok endişeleniyorum hatta eşime konteolu erkene çekelim dedim bugün. Çünkü ciddi endişeliyim. Tek değil mişim