Edos1212 sizde kendimi gördüm 😅 hep diyordum ki hiç hamile gibi hissetmiyorum, acaba bir şey yok mu ya da acaba karnımda bebeğe bir şey mi oldu, neden midem bulanmıyor , neden insanlardaki belirtiler yok. Sonra eşimde ne güzel işte tadını çıkar diyordu .
Ta ki 3. Aya kadar . 3. Ay mide bulantılarım başladı her kahvaltı sonrası afedersin çıkarıyordum :( yani hissetmemek en güzeli tadını çıkar😉