Ben 5. haftada keseyi 6. haftada kalp atışını duymuştum. Bence 6. haftada gitmelisin. Daha fazla geç kalmanını tavsiye etmem. Allah korusun dış gebelik durumu olduğunda ne kadar erken farkedilirse o kadar iyi olabilir. Rabbim böyle zorlu şeylerle uğraştırmasın ama her zaman dikkatli olmalıyız.