ceydadmnn Şuan tam 5+0 haftalığım keseyi görmek için garanti olsun diye ne zaman gitmeliyim özele gidiyorum ve fiyatı aşırı uçuk her hafta gitmemek için soruyorum
ceydadmnn Skb_krca o zaman yarın bi sağlık ocağına gidip kan vereyim beta hcg yükselişi nasıl diye diğer hafta da ultrasona gideyim
Minikperi ceydadmnn 6-7.haftalarda. Biz keseyi 8. haftada gördük kalp atışını 9. Haftada duyduk. O yüzden bazen geç döllemme vs olabiliyor yüne de garanti olsun diye 7. haftada gitmek mantıklı 🌸
Gulsemin6155 Minikperi benim de 8. Hafta oldu adet tarihime göre tabii kalp atışı yok boş kese diyor doktor çok moralim bozuldu bu hafta da bakacak kalp atışı duyulmazsa boş gebelik diyor 😞
Zeynepgz sln23 kesenin içinde ki beneği de görmüşmüydün acaba bende 6 haftaya girdim keseyi gördüm doktor da haftaya gel dedi bende bi kaç gün sonra kalp atışı ve kesenin içinde ki görülür duyulursa inşallah onu görüp duyucam
Yenibirannee ceydadmnn 2 gebeligimde 5+5 haftalikken keseyi gordum daha sonra 7. haftamda direk gittim bebegimide gordum kalp atislarini da duydum 🥰
minik-02 ceydadmnn ben altıncı hafta da gitmiştim hem kalp atışı hem kese görünmüştü kişiden kişiye değişir belki ama
Kdkdndnenne ceydadmnn 7 de gidin keseyi şimdi de görebilirsiniz ama kalp atışı 7 oluyor çoğu zaman tekrar gitmeniz gerekir
BhrRzgr_06 ceydadmnn ben 5. Haftada görmüştüm her hangi bir sıkıntı ve şikayetiniz yoksa 6. Haftayı bekleyebilirsiniz.
Beyzanurk ceydadmnn ben 6.haftada gittim hem keseyi hem kalp atışını duydum kontrol randevusu 10 gün zaten 7. Haftada da tekrar gel daha güçlü duyalım dedi bu hafta tekrar gideceğim bakalım 🥰