Gmze89 canım çok geçmiş olsun. Çok zor biliyorum ama sakın stres yapma, iyi şeyler düşün hep ki iyi olsun.Bebeğinle bol bol kobuş onu sev inan bana hissediyolar. Benimde 21 haftalıkken rahim ağzı kısalığım oluşmuştu kanamam olmuştu inanılmaz korkmuştum. 1 aydır yatıyorum evde çok şükür atlattık. Bebeğin herşeyi hissediyo bunu sakın unutma, ben stres yaptığımda bebeğim hareketsizleşiyodu ne zaman oh çok şükür dedim hareketleri normalleşti. O senin ilgini sesini duydukça zaten sana tepki olarak tekmeler savuracaktır☺️