Crocus20 banada doktorum ağır iş yapma dedi.Ama yemeğini yapabilirsin yorulmamak şartıyla dışarı çıkabilirsin dedi.Ben serklaj olduktan sonra burda yazılanları okuyunca depresyona giriyodum nerdeyse.bidaha kalkamıcam normal hayata dönemicem diye 😀 birde öyle bişey ki birisi serviks uzunluğum bu kadar yaşayan var mı diyo.Herkes birden doktor maşallah doktorun hemen dikiş atmalı.Doktorunu değiştir.Yani bu insanlarda boşa doktor olmuyo ki.benim doktorum dikiş kolay iş 10 dakkamı alır ama ameliyathane sonuç olarak istemiyorum demişti.Ama mecbur kalınca serklaj yaptı yani.