Slnaycn Selinakbas onu da danıştık ama kilo alımı yok riske atmak istemiyor şuan tansiyon dışında gelişimini daha çok önemsiyorum dedi. Artık riskli haftayı geçtiği için bekletmek istemedi..
Cocuk_Gelisimci_Anne Ilksen-30 evet erken doğum ve gebelik zehirlenmesi oluşuyor bana hemşire bu durumlar da direk acile git tehlikeli dedi
Cocuk_Gelisimci_Anne Ilksen-30 hayırlı haberler al canım , olmasın zaten Rabbim korusun , sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰
Slnaycn Ilksen-30 iyiyim şükür 12/8 devam ediyoruz 😌 yarını bekliyorum dua ediyorum inşallah sağ salim gececek gidecek
Ilksen-30 Slnaycn gelişimi durmuş demiş ya kilo mu almamış yani canım bide onu soracaktım neyi kastetti