ZTB 28. Haftamdan beri var bebek baş aşağı döndüğü için diyordu doktorum haftalar geçtikçe arttı şu an ayakta bile zor duruyorum ayağa kalkar kalmaz sanki düşecek gibi oluyor
38 haftalığım ama artık yine de bebek kanalda bile değildi daha 3 gün önce yarın kontrol var yine bakalım ne durumda
Cumaya kadar gelmesin de cuma doğum var zaten
Yani her zaman da erken doğum belirtisi olmuyor o baskı hissi
Ben de hem karın sertleşmesi hem baskı haftalardır oluyor ama işte 38. Haftaya geldim öyle böyle
Doktorunuz anlıyor bakınca rahim ağzı falan kısalmamışsa sorun yoktur 🙏🏻