ZTB benimde durum aynı normal mi bilmiyorum ama o bıçak gibi saplanan ağrı dışında bebek toplanıp sertlesmeside cok fazla. Yürürken o bıçak sancısı giriyo yada ayaktayken. Kasılmalar her türlü yatarken bile oluyo yani, en son 32. haftamda nst de kontrolumde iyi gecmisti ama bilmiyorum ya dogum da kasım sonu baya tedirginim