Kubare134 Evet kendi adını kendi seçmiş gibi oldu ☺ gece rüyamda armut yiyen insanlar vardı ve bana vermediler öyle canım istedi ki nasıl burnuma koktu. Eşim de gripti sabah onunla ilgilenirken unuttum akşama doğru aklıma geldi neyse dedim adam hasta hasta çıkmasın yarın alır. Akşam 10 gibi görümcem aradı eşimle hoparlörden konuşuyorlardı ben de çay dolduruyordum, rüyamda rahmetli babamı gördüm, senden armut istemiş koşuştura koşuştura armut arıyordun babam için dedi. Ben de anlattım böyle böyle diye rüyamı, canı armut istemiş dedeye kadar söylemiş armut diye 😃 adını koyalım bence dedim. Cinsiyeti yeni öğrenmiştik rahmetli kayınpederimin adını koymayı teklif edecektim aklımdaydı kendisini çok seviyorum çünkü. Eşimin ailesinde de büyüklerin ismini koymak yok. Bizim oğlan bir ilk olacak.