byznr34 Merhabalar herkese bugün doktor kontrolüm vardı ve doktor bebek oluşmuş kalp atışları da oluşmuş dedi ben biz duyamıyoruz diye sorduğumda zararlı olduğu için 12 haftalığa kadar siz duymuyorsunuz dedi. Size de öyle mi oldu acaba ? Bu arada 8+5 iz
Ttsznd byznr34 ben 8. Haftamda duymuştum öyle bişey diyen doktor ilk defa duydum belki makineleri eskidir
ATC byznr34 canım yorulmasın diye galiba çünkü ben ilk gittiğimde çok az dinletti ama ekran da gösterdi bak yanıp sönen var ya o kalp atışı diye sonra hep dinletti küçük oldukları için yorulmasınlar diye 😊
Muhammedamine byznr34 duymuyor kalp atmını görüyor öyle birşey olurmu ben duydum sen duyamazsın 😅 gözle görüyor hepimizin öyle olmuştur heralde ama 12. Haftaya kadar da beklemedim ben 8-9 Haftada fln bende duymuştum baya baya
LenaM byznr34 ben ilk 6. Haftada duydum ve sonra 2 hafta aralıklarla gittiğim her kontrolde dinledik kalp atışlarını. İlk kez sizden duyuyorum böyle birşeyi 🤷🏼♀️
GbAY ATC bence siz doktorunuzu acilen degistirin bukadar sacma birsey hayatimda duymadim haha bebek neden yorulsun ya😁😁😁
Krasivyy Kelebegimmm öyle şey mi olur canım kim çıkarıyor böyle saçmalıkları bebeğin kalp atışını dinlemek bebeği yormaz ve ona zarar vermez sabaha kadar da dinlenebilir şöyle düşünün bize ekg çekilirken kalbimiz mi yoruluyor Şu doktorlarınızı değiştirin
AysegulAloluAcikgoz byznr34 7+4 de dinlemismistim bende kalp atisini oğlumun. Vardir bir bildiği illaki yoksa niye oyle desin. Onemli olan saglikli olmasi 1 kac hafta sonra duysaniz da olur yeter ki iyi olsun.
Tuubaaa byznr34 bu zamana kadar bir çok doktor değiştim ve hiç birinden böyle bir şey duymadım çok garip. 6. Haftadan bu yana her kontrole gittiğimde kalp atışlarını dinletir doktorum. Doktorunu değiştir bence.
byznr34 Tuubaaa Doktorum aslında çok ilgili seviyorum diğer arkadaşlar da bebek yorulmasın diye yazınca içim rahatladı ☺️
Deletedmom00012 byznr34 ben duymuştum yada okumuştum. Çocuğun kalbi icin çokta iyi değilmiş. Doktor zaten görüyor içini ferah tut
Trabzonli Ya benim doktorum da 8. Haftada dinletti bi kac saniye kadar sonra bebegi yormuyoruz kısa dinliyoruz dedi kapattı. Sanırım bebeğe belli bi radyasyon veriliyo olabilir diye düşündüm zararlı olmasa uzun uzun dinletirler sonuçta.😊
Krasivyy Trabzonli ya yok bitanem uğraşmak istemiyorlar nst de saatlerce kalp atışı ve hareketleri izleniyor bebeğin o zaman nst de zararlı
Zeliha66 byznr34 kalp atışina bakmış büyük ihtimal. Dinletselerde cok cok az dinletiyolar zararli diye
Mavi20 byznr34 ben hiç dinlemedim aynen öyle sadece ekrandan görmüştük kalp atışını belli bi büyüklüğe kadar vermiyor bazı doktorlar
AysegulAloluAcikgoz byznr34 Aynen canim kesinlikle rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah.