031965 valla ben ne zaman gitsem hep mutsuz ayriliyordum ve param bosa gitti ustelik bebegimi goremedim diye daha da kahroluyordum. Kac kere sorguladjm acaba ypgunluktab mi diye ama ne zaman gitsem ya hastasi olmuyordu yada 2 kisi ancak oluyorduk. Devlet olsa anlarim orasi daha yogun. Ustelikte lokman hekimde daha yogun doktorlar var cozemedkm yani. En sonunda 30. Haftamda kesin degistirdim