Morcivert061 031965 ben antalya kiziyim ne anlarim karda yurumekten tutuna tutuna yuruyorum hep ilk defa kar gordun🤣
031965 Morcivert061 sen kar görmemişsindir ya 😂 çaldıran bi de Van ın en soğuk ilçelerinden tam yerine düşmüşsünüz
Arife3507 Ozderr ben burcuyu begenmedim zaten kontrol ederkrb alelacele bakiyor gibi tam sorularimj soramiyordum
Onurkaan Ozderr Yasemin hanımda genel anestezi ile sezeryan oldum Salı günü.çok memnun kaldım.3. Gün araba bile sürdüm.
Sewal Arife3507 bugun Ahmet hocaya gittim renkli gördüm bebeğimi ve ekstra ücret alınmadı sadece muayene parası 60 tl verdim o kadar . Çok memnun kaldım kendisinden 👍
Arife3507 Sewal ay kac haftaliksibiz bende haticeyr gidiyordum bir kerede ahmete gittim cinsiyeti bana ahmet söylemişti. Renklj sekilde siz mi rica ettiniz
Sewal Normalde 24hafta 4 günlük gebeyim ama bebeğimin gelişimi 2 hafta. Önde ultrasyon da 26 haftalık görünüyor . Evet ben rica ettim oda gösterdi
031965 Sewal merhabaa ben ağahan a gidiyodum ama izine ayrılacakmış gelene kadar doğumum olabilir ahmet beyi düşünüyorum ama iyi mi acaba hakkında bi bilginiz var mı? Ona göre ona geçicem mecbur
gmzmg Nurdanberen yeni bir kadın doğumcu gelmiş Akdamar ‘a demişlerdi. Bayan. Ama akdamar’ın teçhizatı biraz eski demişlerdi aynı zamanda.
Arife3507 031965 bazilari cok memnun ama ben kararsizim 30 haftama kadar ona gittim bir iyi bir kotu belli olmuyo simdide doktor degistirdim akdamardaki mehmet beye gidiyorun
031965 Arife3507 normal doğumda iyi mi acaba ben normal istiyorum bi de kimisi ters diyo onun için bişey sordurmuyormuş filan ben de çok kararsızım
Arife3507 031965 evet belli olmuyor bazen cok iyi bazen cok ters ben ne sorsam tam cevabini alamazdim cok degisken biri bazilari cok memnun ama benim icime tam sinmiyordu
031965 Arife3507 ben de ağahan beyden çok memnundum aslında ama izne çıkıyo 39+2 iken gelecekmiş yani 2 hafta var o sırada doğum olursa güvenilir bi doktor bulmam lazım 🤦🏻♀️ Şansın bu kadarı