kbrmrym96 ben hazırladım sayılır ama bavulu bir türlü kapatmadım 🙈 33+6 yız şuan 2 tane pijama koydum 1 elbise ameliyattan sonra ilk onu giyerim diye 2. Sezaryenim olucak daha kolaylık geldi elbise kanama kontrolü falan oluyor diye bebeklere 1 er takım direk doğunca giydirmelik 3 er takımda da yedek koydum bez ıslak mendil göğüs ucu kremi çorap başka bir şey koymadım herhalde diye hatırlıyorum 😄