birhamilelikgunlugu Doktor emin değilim gördüğüm kadarıyla söylicem dedi çok bastırdı karnıma sonra süpriz olacağı için yazdı kağıda, yavrumun kız olduğunu öğrendim ama içimde hala bir şüphe var yaşayan var mı?
Damlaalyz birhamilelikgunlugu Bizimde 12. Haftada erkege benzetmisti 15+3 te kıza benziyor dedi ama ikisinde de net konuşmuyor
S-A birhamilelikgunlugu benim kızımda erkeğe benzetmişti doktor sonradan kız olduğunu öğrendik şimdi ikinciye net konuşmadı kız dedi Buda değişirse artık güvenim kalmaz 😅
Sibel0330 birhamilelikgunlugu benimde doktorum geçen hafta kız dedi ama bu haftalarda yanılma olur dedi benim içimden hep erkek geçiyor halende öyle ama doktor kız dedi bende bilemedim 20 haftada gidecem birde detaylıda görelim bakalım neymiş 😄 bu arada doktorumun cinsiyet söylediği haftam 15 haftaydı şuan 16 +1 haftalıgım 🤷🏻♀️
LavinsMom birhamilelikgunlugu benim doktor once ne dediyse simdiye kadar da onu soyluyor. Bir defasinda yanilma olur mu yaniliyor doktorlar falan soyledim kadin kendi uzerine alinmadi bile. 😄 Eger yanila bilirse neden calisiyormus hemen isi birakirmis yalnis soylerse demekki yetersizmis falan. O oyle soyledikten sonra yanilmalar oldugunu duyunca nasil yanila biliyorlar diye dusunmeden edemiyorum. 😄
birhamilelikgunlugu Sibel0330 beraberiz kuzu bende 16+1 im aft için Salı gideceğim o da olmazsa detaylıda kasımın 17sinden sonra. Ben rüyalarımda bile erkek gormustum evladın erkegi kızı olmaz ama gönlümden hep erkek geçti sağlıkla gelsinler sadece şüphem var
Tazeanne68 birhamilelikgunlugu benm de şuan 15+3 şuan geçen hafta kesin kız dedi 11+5 de başka doktor da kıza benziyor demişti şimdi kesin dedi diğer doktor komşuma detaylı ultrason a kadar kiz demişler detayli ultrason da erkek demişler
Sibel0330 birhamilelikgunlugu bende öyleyim wala aynıyız erkeği kızı olmaz tabi evlat sonuçta benim oğlumda war kızımda ayrım yapmiyorum yani sadece hisselerim böyle oğlumda da kızlarımda da ne hissettiysem çıktı bunda yanılma olabilir die düşünüyorum ne yalan söyleyim benimde şüphem war dogrusu bu hafta doktora gittiğinde burdan yazarmısın canım sonuç ne die merak ederim 🤗
Yaseminduygulu birhamilelikgunlugu ilk erkek dediğinde 13 haftalık flndı kız dediğinde 16.17 haftalardı sanırım
Ebrugrgn birhamilelikgunlugu kız hissediyorduk aslında eşim de ben de . Tatlı aşermedim hiç ekşi tuzlu yedim çoğunlukla Bulantıdan ziyade mide yanması yaşadım. Erkek bebekte cilt güzelleşir derler ama başından beri sivilcem bitmedi
Zeynep1121 birhamilelikgunlugu ayy bana da kız dedi doktorum %85 dedi bende bir sürü pembe şey aldım inş erkek demez hahaha🤣🤣
Damlaalyz aysegulll3 bence kesinlikle doktorla alakalı bir durum önceki hamileliğimdeki doktorum 11. Haftada direk bilmisti
Yaseminduygulu aysegulll3 bizimki sonradan cinsiyetini saklamaya başladı arkası dönük hep bacaklarını kilitliyor