Atacan daha çok yenisin😁hiç bitmeyecek gibi geliyor biliyorum. Oturup ağlıyordum resmen neden bitmiyor diye. 16cı haftaya kadar çokk yoğun yaşadım. 18de 19da filan tamamen bitdi bende. Tabii ki bu bünyeyle alakalı bir şey. Sizde daha az süre bilir. Sağ salim bebşinizi kucağınıza alın inşaAllah