ladyax ay benimde öyle yürürken bile kasılıp kalıyorum, aşağıma öyle baskı yapıyor ki çıkacak gibi oluyor ama 32. haftamda nst de sancım vs bebek herşey normaldi. Şimdi 33+4 deyim bu cuma randevum var ama günler nasıl geçicek diyorum tedirginim. Kendimi kasmamak için hastaneye de gitmiyorum randevum var zaten diye ama şu özellikle 3 gündür fıldır fıldır yürüyen ben artık baskıdan kasılmadan çok rahatsızım. Sizinde böyle miydi